Regulamin

  1. Informacje ogólne
    1. Korzystanie ze sklepu www.littlesophie.pl oznacza akceptację poniższego regulaminu oraz przestrzeganie zasad w nim zawartych.
  2. Produkty i ceny
    1. Zamówienia są przyjmowane bezpośrednio przez stronę www.littlesophie.pl , a także za pośrednictwem galerii internetowych takich jak Pakamera, Decobazaar, Dawanda, Showroom.
    2. Produkty umieszczone w sklepie www.littlesophie.pl podlegają ochronie praw autorskich w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994r. Nr 24, poz. 83, z późniejszymi zmianami).
    3. Wszystkie ceny znajdujące się przy produktach na stronie www.littlesophie.pl są cenami wiążącymi. Zastrzegamy sobie prawy do zmian cen produktów, dodawania i usuwania ofert, a także ustawiania akcji promocyjnych.
  3. Realizacja zamówienia
    1. Zamówienia na stronie www.littlesophie.pl można składać poprzez funkcję „Dodaj do koszyka” . W celu realizacji zamówienia konieczne jest wcześniejsze zarejestrowanie się i założenie konta na naszej stronie.
    2. Przy rejestracji należy wypełnić wszystkie pola , podając adres, email oraz telefon kontaktowy.
    3. Zamówienia indywidualne będą realizowane wg wcześniejszych ustaleń drogą mailową.
    4. Zamówienia można składać 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostawy realizowane są na terenie całej Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w przypadku przesyłek zagranicznych do 21 dni roboczych.
  4. Zwroty i reklamacje
    1. Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot towaru jest przyjmowany tylko w przypadku, kiedy towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania. Nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały zrealizowane na prywatne zamówienie klienta.
    2. Koszt zwrotu i opakowania towaru ponosi klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
    3. Sklep zwraca Klientowi wpłacone pieniądze z tytułu wniesionej zapłaty ceny produktu lub przedpłaty, wraz z kosztami przesyłki (równy najtańszej dostępnej formie dostawy), wyłącznie po zwrotnym otrzymaniu produktu.
    4. W przypadku wady towaru, która będzie wynikała z winy sklepu, koszty pokrywa sklep. Reklamacje można zgłaszać mailowo na adres littlesophiefabrics@gmail.com.
    5. Różnice w wyglądzie produktu zamówionego z otrzymanym, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji.

PayPal